INTRODUKTION

For at kunne servicere vore aftaleparter er der vigtige personoplysninger, vi har behov for at behandle. Vores persondatapolitik er ment som en hjælp til at forstå, hvilke data vi indsamler, hvorfor vi indsamler dem, og hvad vi anvender dem til. Dette er vigtige oplysninger, så vi håber, at du vil tage dig tid til at læse dem.
Skulle du have spørgsmål, eller ønsker du yderligere information, er du velkommen til at henvende dig til vores persondataansvarlige:

KONTAKTOPLYSNINGER PÅ PERSONDATAANSVARLIG

Lisa Day (direktør)

day@drachmann.as

DRACHMANN EJENDOMSADMINISTRATION A/S

Nordhavnsvej 1

3000 Helsingør

DATAANSVARLIG

DRACHMANN EJENDOMSADMINISTRATION A/S, Nordhavnsvej 1, 3000 Helsingør (CVR-nummer 30198395)

VORES BEHANDLING AF DINE PERSONOPLYSNINGER

Vi behandler personoplysninger, som du eller en anden part har udleveret til os. Disse personoplysninger behandler vi for at kunne leve op til vores kontraktlige forpligtelser overfor dig. Uden disse oplysninger vil vi ikke kunne efterleve vores aftaler med dig. Typisk drejer det sig om disse personoplysninger:

TIDSFRISTER FOR SLETNING/OPBEVARING

Vi stræber efter at slette (eller anonymisere) personoplysninger, så snart de ikke har nogen relevans. Dog opbevarer vi dem altid i minimum 5 år af hensyn til bogføringsloven.

DINE RETTIGHEDER EFTER PERSONDATAFORORDNINGEN

I forbindelse med vores behandling af dine personoplysninger har du adskillige rettigheder:

Alle ovenstående rettigheder håndteres manuelt ved henvendelse til vores persondataansvarlige.

Vi kan afvise anmodninger, der er urimeligt gentagende, kræver uforholdsmæssig meget teknisk indgriben (f.eks. at udvikle et nyt system eller ændre en eksisterende praksis væsentligt), påvirker beskyttelsen af andres personlige oplysninger, eller noget som vil være ekstremt upraktisk (f.eks. anmodninger om oplysninger der findes som sikkerhedskopier).

Hvis vi kan rette oplysninger, gør vi naturligvis dette gratis, med mindre det kræver en uforholdsmæssig stor indsats. Vi bestræber os på at vedligeholde vores tjenester på en måde, der beskytter oplysninger fra fejlagtig eller skadelig ødelæggelse. Når vi sletter dine personoplysninger fra vores tjenester, er det derfor muligt, at vi ikke altid kan slette tilhørende kopier fra vores arkivservere med det samme, og det er ikke sikkert, at oplysningerne fjernes fra vores sikkerhedskopisystemer.

Du har til hver en tid retten til at klage til Datatilsynet (https://www.datatilsynet.dk/borger/klage-til-datatilsynet/

OPLYSNINGER, SOM VI VIDEREGIVER

Vi videregiver ikke personlige oplysninger til virksomheder, organisationer og enkeltpersoner. Undtagelsen er i disse tilfælde:

        o Overholde gældende love, bestemmelser, sagsanlæg eller retsgyldige anmodninger fra offentlige myndigheder.

        o Håndhæve gældende servicevilkår, herunder undersøgelse af potentielle overtrædelser.

        o Registrere, forhindre eller på anden måde beskytte mod problemer med bedrageri, sikkerhed eller tekniske

           problemer.

        o Holde virksomheden fri fra skade, offentlighedens rettigheder, ejendom eller sikkerhed, sådan som det kræves

           eller tillades i henhold til lovgivningen.

Vi kan dele oplysninger, der ikke identificerer personer, med offentligheden og vores partnere.

INFORMATIONSSIKKERHED

Vi arbejder hårdt for at beskytte virksomheden mod uautoriseret adgang, ændring, offentliggørelse eller ødelæggelse af personoplysninger, som vi lagrer. Vi har implementeret følgende organisatoriske og tekniske foranstaltninger generelt på virksomheden:

OVERHOLDELSE OG SAMARBEJDE MED TILSYNSMYNDIGHEDER

Vi gennemgår regelmæssigt, at vi overholder vores egen persondatapolitik. Vi overholder også adskillige selvregulerende sikkerhedspolitikker. Når vi modtager formelle skriftlige klager, kontakter vi afsenderen for at følge op på klagen. Vi samarbejder med de relevante lovgivende myndigheder, f.eks. Datatilsynet, om at løse klager om overførsel af personlige data, som vi ikke kan løse direkte med vores brugere.

ÆNDRINGER

Vores privatlivspolitik kan ændres fra tid til anden. Eventuelle ændringer af denne privatlivspolitik angives på denne side, og hvis der sker væsentlige ændringer, vil vi gøre opmærksom på dem på en mere iøjnefaldende måde (for visse tjenester oplyser vi bl.a. om ændringer via e-mail).

DRACHMANN ADMINISTRATION
Vi er dedikerede til kvalitetsbevidste administrationsløsninger, vi er professionelle, og vi vægter personligt engagement og stabilitet højt.
Besøg os
Helsingør
Nordhavnsvej 1, 1. sal 
3000 Helsingør
Google Maps
30 19 83 95
© 2024 DRACHMANN